R.I.P
 
19-11-1935
24-3-2010
Mippelke
Verzekeringen
Rechtspraak
Info
Pensioen

Belasting

Voorwoord

Onze moeders achternaam naam was Bömers
Met deze Achternaam kan eeen creatieve notaris veel let op

Bömers / Bomers / Beumers
Grosz-Bomers , "zonder puntjes erboven" ons halfzusje K.l.A Bömers had een bankpas van mam op deze naam ?
Grosz- Boemers , Dit is de naam van mam bij de belasting dienst in Duitsland . (zie de brief hieronder) .Dat Boemers met oe . Zeker in Duitsland zit er een umlaut op het toetsenbortd .

 
k heb in 2016 met de belasting gebeld om te vragen naar belasting gegevens , van onze overleden moeder . Ik kreeg toen een meneer van der Meer aan de telefoon deze zei dat er niets was , en dat ik de erfenis beneficiaire aanvaard heb .
dit had hij 123 uitgezocht op de pc .
later me werd door de zelfde heer van der Meer verteld dat er bij de belasting ook fouten werden gemaakt en de gegevens van mam kwijt zijn . het was immers al zo lang geleden
memo gesprek 08-05-2017 .

 

 

 

pagina 2 nog invoegen


31-08-2010 mam was al langer dan een half jaar overleden en dan komt er ineens een brief (hier boven ) aan bij het zorgcentrum . Op Naam van Maria Grosz-Boemers . Waarvan weet de Duitse belasting dat mam in een zorcentrum zat en wat was de reden van deze brief . En wat mij verder opvald is dat er in deze brief neit iets duidelijk is dat mam al meer dan 6 maanden was overleden . Dat Boemers met oe . Zeker in Duitsland zit er een umlaut op het toetsenbortd .

Ja inderdaad . Hij alweer .


   
 


Pagina 2 invoegen
,In de bovenstaande brief "in de bovenste alinea" staat dat meneer van der meer de informatie waar ik naar vraag . Hij daar op het moment niet over beschikt . maar het dossier inmiddels heeft op gevraagd .
Hij heeft dit opgevraagd , maar er staat geen antwoord op mijn vraag. . Toen ik daar naar vroeg tijdens het gesprek 08-05-2017 , werd me verteld dat er bij de belasting ook fouten werden gemaakt en de gegevens van mam er niet meer zijn . Het was immers al zo lang geleden ,

Referentie : 2017/355
Geachte Heer van der Meer Naar aanleiding van os telefonisch contact op 24-11-2016 en 08-05-2017 , en u brief op 24-02-2017 heb ik verschillende vragen en wil ik u het volgende mede delen .

Ten eerste wil ik bij deze zeggen dat u tijdens het gesprek op 12-11-2016 u snel kon zeggen dat er niks was ,en dat ik de erfenis beneficiaire aanvaard heb

Toen ik u ernaar vroeg in een brief op 10 -02-2017 kreeg ik op 24 -02-2017 , het antwoord dat u het dossier inmiddels heeft opgevraagd . Helaas kan ik deze brief geen antwoord vinden . Toen ik u belde op 08-05-2017 om te vragen hoe het zat met beneficiaire aanvaarding , Ook heb ik de belasting gegevens van onze moeder opgevbraag, werd mij door u gezegd dat er geen gegevens meer waren , en dat er bij de belasting ook fouten worden gemaakt . het was al zolang geleden . In u brief van 24-02-2017 schrijf u ook dat u er in u in u systeem geen gegevens omtrent Duitse bankrekeningen , dat dit niet in u systeem staat dat wist ik , maar ter controle . Die notaris is ook niet dom

Een pensioen vereffening die is er 100% zeker geweest in 2007 (bijlagen 1) . Dit had zeker bij u geregistreerd moeten zijn . Ook zou er dan een notariële onderhandse akte moeten zijn in de vorm van samenlevings- contract . Ook hier weet de notaris niets van . Misschien moet ik eens contact opnemen met de F.I.O.D In het gesprek met u op 08-05-2017 vertelde u ; er zijn totaal geen belasting gegevens meer van onze moeder . U vertelde me ook dat u het niet schiek vond dat u naam op mijn website stond , dit was helemaal niet zo . Nu zal ik wel u naam vermelden omdat ik het niet schiek vind , dat er geen belasting gegevens zijn van onze moeder

Wilt u me dit bevestigen . dat er geen gegevens meer zijn .Ik had dit graag op papier gehad . omdat ik hier een klacht over wil indienen . Deze klacht is niet tegen u persoonlijk gericht maar gewoon tegen de belasting . Hoogachtend Marsel Grosz


Ik heb helemaal geen klacht ingediend . Ik heb gevraagd of meneer me wil bevestigen
da er geen gegevens zijn van onze moeder om daarna een klacht in te dienen

Hiernaast de brief van C.,A Krijgh .
Daarna kwam Alberto Schreutelkamp Later

Afz 05-12-2016

M.P.P Grosz
Dagobert str 170
6132es Sittard

sofienummer 048193033 erflaatster moeder

Ik had jullie een brief gestuurd op12-11-2016 (zie bijlage 1 ) i.v.m. met het overlijden van onze moeder .

Enkele dagen erna werd ik gebeld door iemand van de belasting .Deze meneer vertelde me dat er niks was en er daarom ook nergens belasting is over betaalt . Ik ken me herinneren dat deze man ook vertelde dat ik de erfenis beneficiair aanvaard heb . Toen ik later in de papieren ging kijken bleek dat ik die meerder m,alen zuiver aanvaard heb (zie bijlagen 2 3 4).Ik weet niet of dit van belang is , maar met de notaris klopt sowieso iets niet .

Hoogachtend
marsel grosz

 
2017

Invoegen

 

 

 

Van: ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl <ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl>
Verzonden: dinsdag 13 juni 2017 06:12
Aan: Marselgrosz@live.nl
Onderwerp: Terugbelverzoek


Goedemorgen, 

Eerder heb ik u een email gestuurd met het verzoek telefonisch contact met mij op te nemen over een ingediende klacht bij de Belastingdienst. Ik heb nog niets van u mogen vernemen. Wilt u mij terugbellen? ik beschik namelijk niet over uw telefoonnummer. 

Mogelijk dat mijn eerdere email aan uw aandacht is ontsnapt. 
mr. A.D. (Alberto) Schreutelkamp
Klachtcordinator

Belastingdienst/Amsterdam
tel.: (088) 158 5100 of (06) 5248 5699
e-mail: ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl

Van: ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl <ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl>
Verzonden:
 vrijdag 30 juni 2017 09:23
Aan:
 Marselgrosz@live.nl
Onderwerp:
 Uw klacht 

 
Geachte heer Grosz, 

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend waar wij met u over willen praten. Helaas heb ik geen telefoonnummer van u waardoor het voor mij lastig is om het e.e.a. nader met u af te stemmen. Maandag as. ben ik werkzaam in het kantoor van de Belastingdienst in Eindhoven en als het voor u mogelijk is zou ik voor maandagmiddag graag een afspraak met u maken. Ik realiseer me dat dit kort dag is. Graag verneem ik van u of het mogelijk is om maandagmiddag een gesprek met u te hebben. De heer R.G.M. van der Meer zal dan ook bij dat gesprek aanwezig zijn. 


Als u mij laat weten of maandag mogelijk, dan hoor ik dat graag vandaag zodat ik het gesprek kan inplannen. 



mr. A.D. (Alberto) Schreutelkamp
Klachtcoördinator

Belastingdienst/Amsterdam 
tel.:  (088) 158 5100 of (06) 5248 5699 
e-mail: ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl


------------------------------------------------------------------------

De Belastingdienst stelt e-mail niet open voor aanvragen, aangiften, bezwaarschriften, verzoeken, klachten, ingebrekestellingen en soortgelijke formele berichten. 
Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Het bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten waarvoor de fiscale geheimhoudingsplicht geldt. Als u dit bericht per abuis hebt ontvangen, wordt u verzocht het te verwijderen en de afzender te informeren. 

The Dutch Tax and Customs Administration does not accept filings, requests, appeals, complaints, notices of default or similar formal notices, sent by email. 
This message is solely intended for the addressee. It may contain information that is confidential and legally privileged. If you are not the intended recipient please delete this message and notify the sender. 


Van: ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl
<ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl>
Verzonden: dinsdag 4 juli 2017 16:07
Aan: marsel grosz
Onderwerp: Betr: Re: Uw klacht
 

Geachte heer Grosz, 

Dank voor uw emailbericht van vandaag. Eerder hebben wij u uitgenodigd voor een gesprek. U geeft in uw emailbericht aan dat u het niet nodig vindt om naar Eindhoven te komen. Daarop heb ik contact opgenomen met mijn collega de heer R.G.M. van der Meer van kantoor Eindhoven. Omdat de heer Van der Meer uw dossier goed kent, heb ik hem gevraagd om met u telefonisch contact op te nemen om te kijken hoe nu verder. Hij heeft vanmorgen u gebeld.  

Ik heb van de heer Van der Meer teruggemeld gekregen dat het een heel kort telefoongesprek was. De heer Van der Meer heeft eerstens aan u gevraagd of u bereid was om met hem in gesprek te gaan over hetgeen u in de klacht naar voren heeft gebracht en dat het maken van een aparte belafspraak, volgens u, niet nodig was. Het telefoongesprek heeft ruim vijf minuten mogen duren waarbij u - heftig geemotioneerd - de verbinding heeft verbroken. In het gesprek heeft de heer Van der Meer, naar zijn zeggen, geprobeerd u in de gelegenheid te stellen uw verhaal te doen met als doel met u te bezien hoe verder. Tot een inhoudelijk gesprek heeft het - helaas - niet mogen leiden. U heeft - evenals in uw brief van eind mei (door ons ontvangen op 29 mei jl.) - aangegeven gefrustreerd te zijn vanwege het feit dat, volgens u, de gegevenshuishouding van de fiscus niet op orde is terwijl aan burgers een bewaarplicht wordt opgelegd. U gaf tevens aan dat de door u ingediende klacht tegen de bij de afwikkeling van de boedel betrokken notaris een vervolg zou krijgen. De Belastingdienst staat verder buiten die procedure. De heer Van der Meer heeft op uw (emotionele) betoog aangegeven dat hij begreep dat u een man was met een missie. Het woord 'missie' viel bij u verkeert. Vervolgens heeft u eenzijdig het gesprek beeindigd. Ik merk hierbij op dat de heer Van der Meer mij heeft aangegeven met het woord missie, dat hij geen waardeoordeel heeft willen uitspreken.

Wat betreft de afhandeling van uw klacht het volgende. Ik betreur het dat er geen goed gesprek tussen u en de heer Van der Meer heeft plaatsgevonden. Ik worstel met de afhandeling van uw klacht. U heeft zelf aangegeven geen gesprek in Eindhoven te willen. Het gesprek dat de heer Van der Meer met u had willen voeren, is niet helaas niet gelukt vandaag. Mogelijk op een ander moment, waarbij de emoties wat zijn gezakt, wel. Zelf is het vandaag de laatste werkdag voor mijn vakantie. Begin augustus ben ik weer terug. Ik zal derhalve de behandeling van uw klacht opschorten met een termijn van vier weken. Na mijn vakantie zal ik een schriftelijke uitspraak op uw klacht doen. Het staat u vrij om in de tussentijd nog een email te sturen. 

Hoogachtend, 

mr. A.D. (Alberto) Schreutelkamp
Klachtcoördinator

Belastingdienst/Amsterdam 
tel.:  (088) 158 5100 of (06) 5248 5699 
e-mail: ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl



 
 

marsel grosz ---04-07-2017 01:39: Deze  klacht gaat ook niet echt over meneer van de Meer zelf. maar over de belasting in het algemeen

Van: marsel grosz <marselgrosz@live.nl>
Aan: ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl" <ad.schreutelkamp@belastingdienst.nl>
Datum: 04-07-2017 01:39
Onderwerp: Re: Uw klacht

Deze  klacht gaat ook niet echt over meneer van de Meer zelf. maar over de belasting in het algemeen  , Meneer van der Meer was toch  namens jullie aan het woord  , Meneer van der Meer zei het was al zo lang geleden .  Dat er geen gegevens meer zijn van onze moeder  daar kan meneer van der meer   niets aan doen  .  Meneer van der meer vertelde me me ook tijdens een gesprek dat ik beneficiair aanvaard had .

Ik heb  zes jaar  geleden 2011   , en de laatste keer Maart 2015  dus  twee jaar geleden  nog een keer een onderhandse verklaring getekend .
Ik heb pas 17 juni 2015 de erfrechtverklaring toe gestuurd gekregen . Zolang is dat dus  niet geleden ., 

Om naar Eindhoven te komen . vind ik niet nodig .De klacht is toch heel simpel .
maar toch als u vragen heeft mijn telefoon nummer is 06-518 63 304

Hoogachtend 
Marsel Grosz